شرکت فیت ارگو به شما کمک می کند تا بهترین محصولات ارگونومی در بازار را انتخاب کنید

انتخاب بهترین محصولات ارگونومی در بازار

محصولات ارگونومی

به اشتراک گذاری این مطلب

امروزه محصولات ارگونومی موجود در بازار از نظر برند تولید کننده و مشخصه های فنی بسیار متنوع هستند و همین موضوع نیز انتخاب و خرید را برای بسیاری از مشتریان و متقاضیان دشوار خواهد کرد.

البته ناگفته نماند ازآنجاییکه در کشور ایران هنوز استاندارد تعریف شده ای در خصوص ارگونومی برای محصولات وجود ندارد، هر سازنده ای با گذاشتن پسوند ارگونومیک به محصولات خود سعی در ارگونومیک نشان دادن محصولات خود در بین مشتریان دارد. اما واقعا از کجا باید بفهمیم که یک محصول ارگونومیک هست یا خیر؟ این سوالی است که سعی خواهیم کرد در مقاله های بعدی به پاسخ آن بپردازیم.

 در بازار می توان انواع محصولات ارگونومی نظیر پشتی های طبی، ماوس های طبی و ارگونومیک، ماوس پد و زیر آرنجی ارگونومی را مشاهده نمود که از نظر برند سازنده، طراحی، کیفیت، قیمت و شرایط فروش با یکدیگر کاملا تفاوت دارند.

معمولا بسیاری از مشتریان و متقاضیان محصولات ارگونومیک به دلیل عدم برخورداری از دانش کافی در این زمینه به سختی می توانند محصولات ارگونومی مرغوب و باکیفیت موجود در بازار را متناسب با سرمایه در اختیار خود انتخاب و خریداری نمایند.

برای انتخاب و خرید بهترین محصولات ارگونومیک لازم است تا فاکتور های مختلفی را در هنگام خرید مد نظر داشته و از این فاکتور ها برای انتخاب محصولات مرغوب و باکیفیت بهره مند شد.

 

محصولات ارگونومی
محصولات ارگونومی

فاکتور های مهم در خرید انواع محصولات ارگونومی

به طور کلی مهم ترین فاکتور هایی که در هنگام خرید انواع محصولات ارگونومی باید به آن ها توجه داشت به شرح زیر هستند:

پیدا کردن ریشه مشکل:

ابتدا باید ببینیم هنگام کار با کامپیوتر و یا در محیط اداری چه مشکلات اسکلتی عضلانی برای بدن ما بوجود آمده است، یا در کل آیا احساس راحتی میکنیم یاخیر. اگر احساس ناراحتی داریم این احساس در کدام ناحیه بدن اتفاق افتاده است. به عنوان مثال اگر احساس درد و ناراحتی در ناحیه مچ دست داریم قطعا ماوس پد ارگونومیک یا انواع ماس های ارگونومیک می توانند گزینه های مناسبی برای ما باشند.

برند سازنده:

شرکت هایی در کشور وجود دارند که به صورت اختصاصی روی محصولات ارگونومی و طبی کار می کنند. شرکت فیت ارگو پیشتاز در این زمینه است که با تلفیق علم و فن آوری توانسته است محصولات تخصصی در زمینه ارگونومی تولید کند و در کنار آن به آموزش و مشاروه ارگونومی هم می پردازد.

برند فیت ارگو از برند های معتبر فعال در حوزه تولید و پخش محصولات ارگونومی استاندارد و باکیفیت در کشور شناخته می شود و محصولات این برند در سراسر کشور قابل عرضه است. برند فیت ارگو همواره متناسب با آخرین استاندارد های روز جهان اقدام به ساخت بهترین انواع محصولات ارگونومی نظیر ماوس پد و انواع پشتی های طبی می کند. کارشناسان شرکت فیت ارگو در هر زمان آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به متقاضیان در انتخاب و خرید بهترین محصولات ارگونومیک هستند و آن ها را در امر خرید یاری می کنند.

تماس مستقیم با ارگونومیست مصطفی وقاری مقدم، کارشناس ارشد ارگونومی از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران – ۰۹۳۹۲۸۷۱۱۸۳

مطالب بیشتر

اسکرول به بالا