مشاوره انتخاب و خرید تجهیزات اداری - فیت ارگو

خدمات ما فیت اِرگو

با کمک هم انجامش می‌دیم

مشاوره انتخاب و خرید تجهیزات اداری با رویکرد ارگونومی

روزی چند ساعت روی صندلی میشینی؟

فکر میکنی میز، صندلی، ماوس وسایر تجهیزات ایستگاه کاریت متناسب با ابعاد بدنیته؟

شما قبل از خرید خانه یا خودرو چکار میکنید؟ احتمالا قبل از اقدام به خرید در اینترنت سرچ میکنید و یه سری اطلاعات در مورد خانه یا خودرویی که میخواین بخرین کسب میکنین و در مرحله بعد از مشاور املاک یا مشاور خودرو در این زمینه مشورت میگیرید. این طور نیست؟

آیا نباید در خصوص انتخاب و تهیه ابزاری که حداقل 8 ساعت در روز با اون سروکار داری و از طریق استفاده از این ابزار پول درمیاری، از یه مشاور و متخصص مشورت بگیری؟

آیا نباید برای انتخاب و خرید یه صندلی مناسب، استاندارد و ارگونومیک که قراره حداقل 8 ساعت در روز، 48 ساعت در هفته ، 208 ساعت در ماه و 2496 ساعت در سال! روی اون میشینی با یه متخصص یا بهتر بگم با یه گروه متخصص این کاره مشورت کنی؟ ارزشش رو داره یا نداره؟

تو این مرحله دقیقا چکار میکنیم؟

صندلی ارگونومیک

وقتی شما بخواین ابزار محیط کارتون رو تهیه کنین که از همه شون مهمتر صندلی است، یا بخواین این ابزار رو تعویض کنین، احتمالا از خودتون میپرسین که چه صندلی بخرم که مناسب من باشه؛ چه برندی بخرمو از کجا بخرم. همین سوالات ممکنه برای یه سازمان که میخواد برای کارکنانش این ابزار رو تهیه کنه پیش بیاد. گروه فیت ارگو متشکل از کارشناسان و متخصصین بهداشت شغلی، ارگونومی و مکانیک به شما کمک میکنه که بهترین ابزار کاری که مهمترینش شامل میز، صندلی، ماوس و کیبورد هستش رو تهیه کنین. ما بانک اطلاعاتی از کلیه تولید کنندگان، وارد کنندگان و نیز منابع خارجی در دسترس داریم که میتونیم بهترین صندلی، میز، ماوس و کیبورد رو براتون انتخاب و تهیه کنیم. البته قبل از تهیه یه سری اصولی هست که باید رعایت بشه و اون تناسب این ابزار با ابعاد بدنی شما هست که ما این کار رو به نحو احسن برای شما انجام میدیم.

حالا این کار چه فایده ای داره؟

صندلی ارگونومیک و طبی

من بارها شاهد بودم که امر خرید تجهیزات اداری و از همه مهمتر صندلی به کارپرداز سازمان محول شده. اتفاقی که افتاده این بوده که کارپرداز از نظر خودش یه صندلی خوشگل برای کارمندا تهیه کرده که هزینش هم کم نبوده. بعد از 3 ماه استفاده بیش از 80 درصد کامندان ابراز نارضایتی کردن و درجاتی از خستگی مزمن و درد های اسکلتی عضلانی ناشی از نشستن روی اون صندلی ها رو بیان کردند. بله درست حدس زدید، اون صندلی ها فقط ظاهر زیبا داشتن، ولی نه استاندارد های لازم ارگونومی رو داشتن و نه متناسب با ابعاد بدنی کارمندای اون سازمان بودن.
فایده ای مشخصی که این مشاوره داره اینه که شما قبل از خرید اینگونه تجهیزات، مطمئن میشین که باکیفیت ترین، استاندارد ترین و ارگونومیک ترین گزینه های موجود رو که برای ابعاد بدنی شما مناسبه رو انتخاب و تهیه کردین؛ و البته که این انتخاب متناسب با بودجه ی شما انجام شده، و شما پولتون رو برای خرید یه محصول غیر استاندارد هدر ندادین.

چطور این کار رو انجام میدیم؟

میز و صندلی ارگونومی

اگه قبل از مشاوره این مرحله، شما مشاوره رایگان و آنالیز ارگونومیک ایستگاه کاری و نیز مشاوره تخصصی ارگونومی رو انجام داده باشین، این مرحله به مراتب راحت تر انجام خواهد شد. اگر هم مراحل قبلی رو انجام ندادین و فقط میخواین از این مشاوره استفاده کنید اصلا جای نگرانی نیست.
ابتدا طی یه مشاوره تلفنی 5 دقیقه ای از شما میخوایم که ابعاد یه سری از بعد های بدنیتون رو به ما بدین. بعد احتمالا یه تصویر از محیط فعلی کارتون و نیز کاری که انجام میدید(تایپ، طراحی گرافیک، نقشه کشی و…) بخوایم. بعدش یه پرسشنامه براتون ارسال میشه که اونو تکمیل میکنید و برامون میفرستین و سپس با توجه به اطلاعاتی که کسب کردیم و با درنظر گرفتن بودجه ی شما، چند گزینه از بهترین و ارگونومیک ترین محصولات موجود در بازار رو بهتون پیشنهاد میدیم. بعد از نهایی شدن محصول یا خودتون و یا تیم ما اونو براتون سفارش میدیم

گروه فیت اِرگو در کنار شماست

اگه میخوای یک صندلی ارگونومیک و تجهیزات اداری استانداردی داشته باشی، همین الان این مشاوره رو دریافت کن

در صورتی که میخوای در خصوص این خدمت بیشتر بدونی، فرم زیر رو تکمیل کن

تا کارشناسان ما در اسرع وقت باهات تماس بگیرن …

یادت باشه سلامتیت بزرگترین سرمایته ...

به ما اعتماد کن …

اسکرول به بالا