مشاوره تخصصی اصول ارگونومی کار با رایانه - فیت ارگو

خدمات ما فیت اِرگو

با کمک هم انجامش می‌دیم

مشاوره تخصصی اصول ارگونومی کار با رایانه

اصول ارگونومی کار با رایانه

اگه میخوای اصول ارگونومی کار با رایانه رو یاد بگیری این خدمت رو دریافت کن

آیا هنوز فکر میکنید که فقط از طریق دوا درمان و فیزیوتراپی و آب درمانی میتوانید از شر خستگی های زودهنگام و درد کمر ناشی از نشستن های طولانی مدت خلاص شوید؟

 اگه فکر میکنید بدون ریشه یابی و یافتن علت کمردرد و برطرف کردن ریشه مشکل میتوانید آن را درمان کنید، در اشتباهید.

تو این مرحله دقیقا چکار میکنیم؟

ارگونومی کار با رایانه

ما تحقیق کردیم و میدونیم شما کاربر عزیز رایانه ساعت های طولانی رو بدون وقفه در حال نشسته سپری می کنید و میدونیم که اگر اصول درست نشستن رو ندونید و از میز و صندلی های غیراستاندارد استفاده کنید قسمت تحتانی کمر، پشت، گردن و بازو ها و مچ دست و بعضا پشت ران و ساق پا دچار خستگی و درد میشه. همچنین با تحقیقاتی که انجام دادیم متوجه شدیم که ۹۱ درصد افراد پشت میز نشین، اطلاع چندانی از اصول درست نشستن و نیز اصول ارگونومی کار با رایانه ندارند. همچنین در بیشتر سازمان ها و نیز اغلب افراد بدون در نظر گرفتن ابعاد آنتروپومتری و نیز اصول ارگونومی، میز و صندلی هایی تهیه میکنند که متناسب با ابعاد بدنی کاربران نیستند و حداقل استانداردهای ارگونومی را ندارند. پس با آگاهی از این موضوع تصمیم گرفتین ابتدا مشاوره های تخصصی اصول درست نشستن و اصول ارگونومی کار با رایانه رو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری و برگزاری کلاس های آموزشی سازمانی راه اندازی کنیم.
اگر شما قبل از انجام مشاوره، ـآنالیز تجهیزات ایستگاه کاری و مشاوره اولیه را انجام داده باشین کار ما برای انجام مشاوره راحت تر خواهد بود. در این مرحله تیم ما به شما کمک خواهد کرد که صندلی خود را متناسب با ابعاد بدنی خود و نیز باتوجه به ارتفاع میز خود تنظیم کنید. همچنین نحوه درست نشستن و چیدمان اصولی ابزار محیط کار(ماوس و کیبورد، موقعیت مانیتور، تلفن و…) به نحوی که کمترین فشار به سیستم اسکلتی عضلانی شما وارد بشه رو بهتون خواهیم گفت. همچنین تکنیک هایی رو به شما خواهیم گقت که با استفاده از اون بتونین بدون هزینه صندلی خودتون رو تبدیل به یک صندلی ارگونومیک استاندارد کنید.

حالا این کار چه فایده ای داره؟

مشاوره اصول ارگونومی کار با رایانه

بیشتر افراد بیش از نیمی از 24 ساعت شبانه روز را به صورت نشسته سپری میکنن. این یعنی فشار و آسیب به سیستم اسکلتی عضلانی، اثرات سوء بر سیستم گوارش، سردرد و بی خوابی، افزایش چربی و چاقی و 15 درصد مرگ و میرهای زودهنگام. حالا اگه میز و صندلی و ابزار کار شما هم نامناسب و غیر استاندارد باشه فکرش رو بکنید که چه اتفاقی می افته.
میدونید اگه دچار آسیب اسکلتی عضلانی بشید چقدر باید هزینه ویزیت متخصص، فیزیوتراپی، آب درمانی، ماساژ درمانی و دارو و MRI و از همه مهمتر دور شدن از کسب و کارتون بپردازید؟ در این صورت دچار فرسودگی شغلی میشین و راندمان کاریتون کاهش پیدا میکنه. وضعیت وقتی بدتر میشه که باید دوران بازنشستگیتون رو صرف دوا درمان و خانه نشینی بکنید.
اینارو گفتیم که بدونید مدت زمانی که در محیط کارتون هستید و در حالت نشسته در حال انجام فعالیت و کار با رایانه هستید یه زمان حیاتی است که باید به اون توجه ویژه داشته باشید.
فایده ی واضح مشاوره اصول ارگونومی کار با رایانه و درست نشستن روی صندلی این است که شما دچار خستگی و دردهای اسکلتی عضلانی نمیشین و درنتیجه با انرژی بیشتری میتونین کار کنین و کسب و کارتون رو توسعه بدین.

چطور این کار رو انجام میدیم؟

مشاوره ارگونومی کار با رایانه

به صورت تلفنی و آنلاین ظرف مدت یک هفته تا 21 روز انجام میشه. ابتدا یه مشاوره تلفنی نیم ساعته انجام میشه و بعد از اون یه فایل تصویری آموزشی براتون ارسال میشه که بتونید چیدمان میز کارتون بر اساس اصول ارگونومی مرتب کنید، درست بشینید و صندلی تون رو متناسب با میز کار و ابعاد بدنیتون تنظیم کنید. در طول سه روز تا 21 روز در فواصل زمانی 3روزه تماس های تلفنی برای مشاوره بیشتر و اطمینان از حصول نتیجه مطلوب انجام خواهد شد

گروه فیت اِرگو در کنار شماست

اگه میخوای اصول ارگونومی کار با رایانه رو یاد بگیری این خدمت رو دریافت کن

در صورتی که میخوای در خصوص این خدمت بیشتر بدونی، فرم زیر رو تکمیل کن

تا کارشناسان ما در اسرع وقت باهات تماس بگیرن …

یادت باشه سلامتیت بزرگترین سرمایته ...

به ما اعتماد کن …

پیمایش به بالا