درباره ما - فیت ارگو

درباره ما

اگه میخای داستان ما رو بدونی ویدیوی زیر رو ببین

داستان فیت اِرگو

گروه فیت ارگو اولین و تنها شرکتی است که در ایران در حوزه ارگونومی، پکیج کاملی از محصولات، خدمات و دوره‌های آنلاین ارگونومی را به مشتریان خود ارائه می کند؛ و مزیت ما تخصص ارگونومی، اختراع و فناوری در محصولات، نوآوری و ابتکار در آموزش و خدمات نوین ارگونومی برای سلامت کاربران رایانه است.

تیم فیت اِرگو با داشتن تیمی از متخصصین در حوزه ارگونومی توانسته است محصولات دانش پایه در حوزه ارگونومی و پیشگیری از آسیب‌های اسکلتی عضلانی تولید کند و در کنار این محصولات، خدمات مشاوره ای تخصصی ارگونومی و همچنین آموزش‌های تخصصی ارگونومی بصورت آنلاین را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا از حصول نتیجه نهایی مطمئن شود.

داستان فیت اِرگو رو در فیلم زیر ببین

سند چشم‌انداز فیت ارگو (Vision)

گروه فیت ارگو در افق سال ۱۴۰۰ شمسی به‌عنوان تنها شرکت پیشتاز، بزرگ و معتبر درزمینه‌ی ارائه‌ی خدمات، ارائه و تولید محصولات ارگونومی و طبی در کشور شناخته می‌شود؛ شعار ما حس خوب راحتی باطعم ارگونومی است که با برخورداری از کادری تخصصی، یادگیرنده، منضبط، با تعهد و وجدان کاری بالا، با داشتن روحیه‌ی تعاون و روابط صمیمانه و شاداب و دارای فرهنگ مشتری مداری و نظام پایش مداوم کیفیت در محیط کاری با خلق خدمات و محصولات ارگونومیک؛ سلامت، رفاه، آسایش و راحتی را برای شاغلین، معلولین، زنان خانه‌دار و عموم مردم چه در محیط کار و چه در محیط زندگی به ارمغان می‌آورد. ما چنان محصولاتی با فنّاوری بالا برای مردم به ارمغان می آوریم که هر فردی آرزوی داشتن آن‌ها را خواهد داشت.

بیانیه‌ی مأموریت فیت ارگو (Mission)

گروه فیت ارگو به‌عنوان یک شرکت نوظهور در زمینه‌ی ارائه خدمات و محصولات ارگونومیک و طبی در کشور است که مأموریت خود را اشاعه فرهنگ ارگونومی و ترویج اصطلاح “پیشگیری مقدم بر درمان است” می‌داند. ما خود را متعهد به ارائه خدمات شاخص در زمینه ­ی ارگونومی، ارائه و تولید محصولات نوآورانه و دانش‌بنیان با فنّاوری روز دنیا، مشتری مدارانه و سودآور در زمینه ­ی ارگونومی می­دانیم؛ این محصولات باهدف کاهش اختلالات اسکلتی عضلانی در محیط‌های کاری و زندگی، افزایش راحتی، آسایش و رفاه مردم در محیط‌های کاری و زندگی، ارتقاء بهره‌وری و کاهش خستگی و همچنین کمک به معلولین برای داشتن زندگی باکیفیت بهتر،  تولید و ارائه می‌شوند. ما با شعار “حس خوب راحتی با طعم ارگونومی” ایمان داریم محصولات ما راحتی، آسایش و سلامت را برای مردم به ارمغان می­ آورد، بنابراین کمتر کسی خواهد بود که از محصولات ما استفاده نکند.

سلامت شما ماموریت ماست ...

گروه فیت اِرگو

اسکرول به بالا