برگزاری دوره های آموزشی اصول ارگونومی کار با رایانه - فیت ارگو

خدمات ما فیت اِرگو

با کمک هم انجامش می‌دیم

برگزاری دوره های آموزشی اصول ارگونومی کار با رایانه

یه کارگاه آموزشی2 روزه برای سازمان ها

کارگاه دو روزه اصول ارگونومی کار با رایانه، یک روز تئوری و یک روز عملی

تا الان بیش از 120 کارگاه و بیش از 1900 ساعت آموزشی اصول ارگونومی کار با رایانه برای سازمان های مختلف برگزار کردیم. استانداری خراسان جنوبی، فرمانداری، شرکت گاز، اداره راه و شهر سازی، پالایشگاه های نفت در عسلویه و بندرعباس، پتروشیمی، مرزبانی خراسان جنوبی و… از سازمان هایی بودن که از کارگاه های آموزشی گروه فیت اِرگو استفاده کرده اند. در این کارگاه دو روزه، روز اول مباحث تئوری اصول ارگونومی کار با رایانه بررسی میشه. اصولی مانند طریقه صحیح نشستن، نحوه چیدمان ابزار روی میز، تطابق و تنظیم میز و صندلی متناسب با ابعاد بدنی، وضعیت استاندارد های میز و صندلی و تجهیزات اداری در کشور، نحوه انتخاب و خرید یک صندلی ارگونومیک و …ارائه می شود. در روز دوم کارگاه به صورت عملی به تک تک ایستگاه های کاری افراد مراجعه می شود و با درنظر گرفتن اصولی که در کارگاه عملی بیان شده است، با کمک خود افراد ایستگاه کاری آنها به شکل کاملا ارگونومیک اصلاح می شود. جالبه بدونید رضایت 100 درصد شرکت کنندگان در این کارگاه ها حاصل شده است.

تو این مرحله دقیقا چکار میکنیم؟

دوره آموزشی اصول ارگونومی کار با رایانه
در این مرحله با هماهنگی هایی که از طریق سازمان های دولتی یا خصوصی به عمل می آید، یک کارگاه دو روزه اصول ارگونومی کار با رایانه به صورت حضوری برگزار می شود. این کارگاه آموزشی به صورت کاملا عملی است و در روز دوم کارگاه مدرس گروه فیت اِرگو با مرجعه حضوری به ایستگاه های کاری افراد با کمک خود آنها نسبت به برطرف کردن مشکلات موجود اقدام کرده و با رعایت اصول ارگونومی ایستگاه کاری را اصلاح می نماید

حالا این کار چه فایده ای داره؟

کارگاه آموزشی اصول ارگونومی کار با رایانه
فایده مشخص برگزاری دوره های آموزشی اصول ارگونومی کار با رایانه اینه که همه افراد سازمان با قواعد درست نشستن و تنظیم ایستگاه کاری خود بر اساس اصول ارگونومی آشنا میشن و یک نظم و دسیپلین در اون سازمان حاکم می شود. از همه مهمتر آسیب های اسکلتی عضلانی و غیبت های شغلی کاهش یافته و افراد با انرژی بیشتری به فعالیت های خود ادامه می دهند.

چطور این کار رو انجام میدیم؟

کارگاه ارگونومی
یک کارگاه دو روزه اصول ارگونومی کار با رایانه به صورت حضوری برگزار می شود. این کارگاه آموزشی به صورت کاملا عملی است و در روز دوم کارگاه مدرس گروه فیت اِرگو با مرجعه حضوری به ایستگاه های کاری افراد با کمک خود آنها نسبت به برطرف کردن مشکلات موجود اقدام کرده و با رعایت اصول ارگونومی ایستگاه کاری را اصلاح می نماید.

گروه فیت اِرگو در کنار شماست

اگه میخوای یک صندلی ارگونومیک و تجهیزات اداری استانداردی داشته باشی، همین الان این مشاوره رو دریافت کن

هزینه :  2900000 تومان

در صورتی که میخوای در خصوص این خدمت بیشتر بدونی، فرم زیر رو تکمیل کن تا کارشناسان ما در اسرع وقت باهات تماس بگیرن

یادت باشه سلامتیت بزرگترین سرمایته

به ما اعتماد کن

اسکرول به بالا