مشاوره خرید تجهیزات کمک ارگونومی - فیت ارگو

خدمات ما فیت اِرگو

با کمک هم انجامش می‌دیم

مشاوره تهیه تجهیزات کمک ارگونومی

دوست داری راحتیت موقع کار با رایانه بیشتر باشه؟

میدونستی ماوس ارگونومیک، ماوس پد طبی، پشتی طبی، زیرآرنجی ارگونومیک و ... راحتی شما رو موقع کار با رایانه افزایش میدن؟


خیلی وقت ها پیش میاد که شما ابزار مناسب، استاندارد و ارگونومیک متناسب با کارتون رو تهیه کردین و اصول اگونومی کار با رایانه رو هم رعایت می کنید. اما شرایط کاری خاصی دارین، مثلا یه تایپیست حرفه ای هستین که خیلی زیاد با کیبورد کار میکنید، یا خیلی زیاد با ماوس کار میکنید، یا خیلی مجبورید بشینید. یا اصلا فیزیک بدنی خاصی دارید، مثلا قوس کمر زیاد، مچ دست مستعد آسیب اسکلتی عضلانی و…
یا اصلا همه چیز اوکی هست و شما میخواین سلامت کار با رایانه تون رو گارانتی کنید. اینجا نقش وسایل کمک ارگونومی حائز اهمیت است. وسایلی که شاید کمتر کسی اصلا از وجود اونا اگاه باشه یا از نقش بسزاشون در پیشگیری از خستگی و آسیب اسکلتی عضلانی مطلع باشه.
گروه فیت اِرگو تولید کننده تجهیزات کمک ارگونومی نظیر پشتی های طبی ماساژوردار، ماوس ارگونومیک، ماوس پد شیب دار ارگونومیک، زیرآرنجی ارگونومیک، پشت کمری زانویی ارگونومیک و پشت کمری و گردنی رولی ارگونومیک می باشد. تمام محصولات دارای گواهینامه ثبت اختراع هستند. همچنین ما بانک اطلاعات جامعی از این قبیل تجهیزات در داخل و خارج از کشور داریم که در صورتی که محصول مد نظر شما در سبد کالایی ما نبود میتونیم بهتون مشاوره بدیم و محصول مدنظرتون رو با بودجه ای که شما مشخص میکنید براتون تهیه کنیم.

تو این مرحله دقیقا چکار میکنیم؟

مشاوره خرید محصولات کمک ارگونومیک

میدونستید که اگه پشتی طبی که برای صندلی اداری یا خودرو تهیه میکنید اگه متناسب با گودی کمرتون نباشه دقیقا اثرات سوء و زیان باری خواهد داشت؟! اصلا این طور نیست که برید کالای طبی و یه پشتی بخرید و استفاده کنید. حتما باید یه پشتی استاندارد متناسب با گودی کمرتون تهیه کنید. اینجاست که باید از یه مشاور ارگونومی کمک بگیرید. اگه تازگیا موقع کار با ماوس و کیبورد به زحمت می افتین و مچ و آرنج دستتون درد میگیره حتما یه جای کار مشکل داره. یا اگه موقعی که روی صندلی میشینید و بازم احساس میکنید راحت نیستید، شاید گودی کمرتون به درستی پر نمیشه و پاهاتون اذیت میشن باز هم احتمالا یه مشکلی وجود داره.
کاری که گروه فیت اِرگو در این مرحله انجام میده بازبینی تجهیزات کار با رایانه تون هست. اگه مشاوره های رایگان ابتدایی، آنالیز ارگونومیک ایستگاه کاری و مشاوره تخصصی اصول ارگونومی کار با رایانه رو دریافت کرده باشید ما راحت تر این مرحله رو انجام خواهیم داد.

حالا این کار چه فایده ای داره؟

محصولات ارگونومیک

فایده ی مشخص این مشاوره اینه که شما از جایگزین های طبی و ارگونومیکی ابزاری که الان استفاده می کنید آگاه میشید. قطعا داشتن و استفاده از یک ماوس طبی و ارگونومیک، ماوس پد طبی و ارگونومیک، زیرآرنجی طبی و ارگونومیک، پشتی طبی ماساژوردار ارگونومیک، زیر پایی، پایه مانیتور و زیرنشیمن طبی میتونه کار کردن با رایانه رو لذت بخش تر بکنه و باعث بشه شما با انرژی بیشتری کار کنید و پول در بیارید.

چطور این کار رو انجام میدیم؟

محصولات ارگونومی
با یه مشاوره ی 5 دقیقه ای تلفنی، ارسال یه تصویر از تجهیزات محیط کار تون برای ما و گرفتن یه شرح حال مختصر، نتیجه حاصل میشه. بعد از این مراحل ما یه لیستی از تجهیزات ارگونومیک که میتونه براتون مفید باشه رو ارائه میدیم که متناسب با بودجه شما باشه. همچنین لیستی از برندهای موجود در کشور و برندهای خارجی به شما ارائه میدیم و راه های خریدشم بهتون میگیم و در صورتی که تمایل داشتید خودمون براتون خریداری میکنیم. انواع ماوس های ارگونومیک، ماوس پد شیب دار ارگونومیک و زیرآرنجی ارگونومیک، پشت کمری زانویی ارگونومیک و پشت کمری و گردنی رولی رو شرکت فیت اِرگو تولید کرده است و می تونید از وب سایت ما خریداری کنید. یه سری دیگه از تجهیزات مانند نگهدارنده مانیتور، زیرپایی، زیرنشیمن دنبالچه، زیرنشیمن اورینگ، کیبورد ارگونومیک، میز و صندلی ارگونومیک، نگهدارنده اوراق و … رو از طریق شرکای تجاریمون در داخل و خارج از کشور براتون تهیه میکنیم.

گروه فیت اِرگو در کنار شماست

اگه میخوای بدونی چه تجهیزات کمک ارگونومیکی وجود داره که میتونه برات مفید باشه این خدمت رو دریافت کن

در صورتی که میخوای در خصوص این خدمت بیشتر بدونی، فرم زیر رو تکمیل کن

تا کارشناسان ما در اسرع وقت باهات تماس بگیرن …

یادت باشه سلامتیت بزرگترین سرمایته ...

به ما اعتماد کن …

اسکرول به بالا