تولید محصولات ارگونومیک - توزیع و تولید محصولات ارگونومی - فیت ارگو

تولید محصولات ارگونومیک

تولید محصولات ارگونومیک

به اشتراک گذاری این مطلب

آیا از نشستن های طولانی مدت پشت میز و کار با کامپیوتر در محیط اداره احساس خستگی می کنید؟ آیا دچار اختلالات اسکلتی عضلانی شده اید؟ آیا هنگام استفاده طولانی مدت از موس یا صفحه کلید کامپیوتر احساس درد و ناراحتی در ناحیه مچ دست دارید؟ آیا دوست دارید هنگام رانندگی یا حتی نشستن روی مبل منزل و تماشای تلویزیون احساس راحتی بیشتری داشته باشید؟ شرکت فیت ارگو با تمرکز بر مشکلات ارگونومیک موجود در محیط های کاری به خصوص محیط های اداری و کارمندان پشت میز نشین در تلاش است با اختراع و تولید محصولات ارگونومیک از قبیل موس های ارگونومیک و طبی، انواع پشتی های طبی و زیرنشیمن های طبی از بروز خستگی و اختلالات اسکلتی عضلانی در محیط های کاری جلوگیری کند. از فروشگاه محصولات ما دیدن فرمائید. تولید تجهیزات ارگونومیک برای پیشگیری از آسیب های اسکلتی عضلانی بسیار مفید است.

تولید محصولات ارگونومیک

کیفیت محصولات روزمره با کیفیت زندگی مردم ارتباط تنگاتنگ دارد. طراحی محصول برای کاربران ایرانی یکی از دغدغه‌های متخصصین طراحی صنعتی و ارگونومی است. محدودیت‌های تولید در چهارچوب و ساختار صنعت فاکتور تعیین کننده در فرایند طراحی محصول قلمداد می‌شود. درک مشتری از محصول و ملاحظات طراحی ارگونومی مبتنی بر معناشناسی در سطوح فیزیک و ادراکی از محورهای مهم می‌باشند. بر اساس بررسی‌های به‌عمل آمده، این گونه به‌نظر می‌رسد که نقش طراحی محصول مبتنی بر معیارهای زیبای شناختی و هدونومیک بر بستر ملاحظات ارگونومیک در ایجاد سطح مناسبی از رضایت برای کاربران، می‌تواند تعیین کننده باشد. با اعمال ملاحظات ارگونومیک، قطعا محصولات تولید شده متناسب با ابعاد بدنی کاربر و نیازهای او خواهند بود. وقتی ارگونومی در طراحی یک الزام شود، و طراحی بر اساس آنتروپومتری انجام شود، محصول ارگونویک تولید خواهد شد.

تولید محصولات ارگونومیک که بتواند نیازهای راحتی افراد ر برآورده کند از ملزومات کنونی است. برای اینکه بدانید آنتروپومتری چیست روی لینک آن کلیک کنید.

تولید محصولات ارگونومیک
تولید محصولات ارگونومیک

گروه فیت ارگو با بررسی نیازها کاربران رایانه اقدام به تولید تجهیزات ارگونومیک کرده است. کاربران رایانه با موس، کیبورد، صندلی، میز و… برای کار با رایانه نیاز دارند. این وسایل اگر در طراحی خود مشحصه های ارگونومی را نداشته باشند میتوانند باعث بروز مشکلات اسکلتی بشوند.

اگر شما هم یک کاربر رایانه هستید و نمیخواهید دچار کمردرد شوید لینک های زیر را ملاحظه بفرمائید:

برای اینکه بتوانید در کنار محصولات ارگونومی آموزشها لازم درست نشستن را کسب کنید آموزش تخصصی اصول ارگونومی را ببینید.

برای انتخاب بهترین محصولات ارگونومی در بازار اینجا کلیک کنید.

برای مشاوره انتخاب و خرید تجهیزات اداری با رویکرد ارگونومی این مشاوره را دریافت کنید.

اگر میخواهید با راحتی هرچه تمام تر با رایانه کار کنید از مشاوره تهیه تجهیزات کمک ارگونومی استفاده کنید.

یکی از تجهیزات ارگونومیک محبوب در بین کاربران رایانه موس است. برای خرید موس ارگونومی روی لینک کلیک کنید.

در این مقاله متوجه شدید که تولید محصولات ارگونومیک چقدر میتواند به سلامت شما کمک کند.

 

 

 

 

مطالب بیشتر

اسکرول به بالا