ارگونومی اداری چیست؟ | فیت ارگو

ارگونومی اداری چیست؟

ارگونومی در محیط های اداری

به اشتراک گذاری این مطلب

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on telegram
Share on whatsapp
ارگونومی اداری به تطابق میان ابزار محیط کار از قبیل میز، صندلی، مانیتور و… با خصوصیات و توانایی های انسان می پردازد. کارمندان اداری ساعات زیادی را به صورت نشسته در حال انجام فعالیت های روزمره هستند که این امر می تواند پیامد های مضری برای سیستم اسکلتی عضلانی و نیز سیستم گوارش در پی داشته باشد. کاربران رایانه نیز زیرشاخه پشت میز نشین ها هستند که با به کارگیری اصول ارگونومی اداری می توان تا حد زیادی از بروز اختلالات اسکلتی عضلانی و سایر عوارض جلوگیری کرد. گروه فیت ارگو با داشتن کادری متخصص با ارائه آموزش ها و مشاوره های ارگونومی در محیط های اداری و نیز با تولید و معرفی محصولات ارگونومی حس خوب راحتی را در محیط های کاری شما به ارمغان می آورد.

مطالب بیشتر

اسکرول به بالا