دوره آموزشی اصول ارگونومی صحیح نشستن - فیت ارگو

دوره آموزشی «اصول ارگونومیِ درست نشستن»

اطلاعات دوره

23:00

مدت دوره

4

تعداد ویدیو

49.000 تومان

قیمت دوره

مصطفی وقاری مقدم

درباره مدرس

دارای مدرک کارشناسی مهندسی بهداشت حرفه ای از دانشگاه علوم پزشکی مازندران و کارشناسی ارشد ارگونومی از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران و همچینین دارای مدرک مدیریت ارشد کسب و کار

او همچنین سه کتاب به نام ارگونومی برای کودکان در سه جلد ترجمه کرده که از کتاب های مرجع در این حوزه نیز می باشد. آقای وقاری مقدم مدرس سازمان فنی حرفه ای کشور در حوزه ایمنی و بهداشته که از مهمترین رشته های آموزشی که تدریس کرده میشه به رشته‌ی “ارزیابی پاسچر در ارگونومی شغلی”، ا”یمنی انبار”، “ایمنی و بهداشت صنعتی”، “اصول ارگونومی کار با رایانه” و  “کنترل بهداشت روانی در محیط کار” اشاره کرد.

او در حوزه “اصول ارگونومی کار با رایانه ” تخصص داره و بیش از هفت سال در این حوزه به تحقیق و تولید محصولات فناورانه پرداخته است. برگزاری بیش از 120 کارگاه آموزشی با عنوان “رعایت اصول ارگونومی کار با رایانه” در استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، تهران، بندرعباس و  عسلویه و مشاوره به بیش از 1800 نفر در خصوص ارگونومی رو در کارنامه داره.

آقای وقاری مقدم با تجربه ای بیش از هفت سال در حوزه پژوهش، آموزش، اختراع ، تولید محصولات فناورانه و راه اندازی کسب و کار در حوزه ارگونومی، قصد داره  به عنوان یک جوان موفق همه این تجربیاتش رو در قالب دوره های آموزشی در اختیار مخاطبین قرار بده.

محصولات مرتبط به این آموزش

سرفصل‌های این دوره آموزشی

در این فصل 7 تکنیک اصولی که برای درست نشستن روی صندلی باید رعایت بشه که دچار آسیب های اسکلتی عضلانی نشیم توضیح داده شده است. نحوه تنظیم ارتفاع صندلی، زاویه پشتی، دسته های صندلی و… به تفصیل شرح داده شده است.

7 دقیقه

 

در این فصل بررسی خواهیم کرد که در چه مواقعی باید زاویه پشتی با کف صندلی 90 درجه و در چه مواقعی باید 104 درجه باشد.

4 دقیقه

در این فصل ما 6 وضعیتی که افراد موقع نشستن روی صندلی به خود میگیرند رو بررسی میکنیم و  وضعیت درست رو بیان میکنیم.

4 دقیقه

در این فصل بخشی از کارگاه اصول ارگونومی کار با رایانه که در استانداری خراسان جنوبی برگزار شده است را خواهید دید.

10 دقیقه

توضیحات

دوره پیش رو با بالاترین کیفیت و بصورت کاملا اختصاصی تولید شده و تمامی مراحل تصویر برداری و تدوین توسط تیم تولید محتوای فیت ارگو به انجام رسیده است.

تماشای این دوره به شما کمک می کند :

این دوره مناسب چه کسانی مناسب است؟

دوره آموزشی نحوه صحیح نشستن برای کارمندان و افراد پشت میز نشین و هر کسی که بصورت مداوم چندین ساعت روی صندلی مینشیند توصیه میشود. توجه داشته باشید که علت خیلی از کمردرد ها و گردن دردها نه به دلیل داشتن صندلی غیر استاندارد، بلکه به دلیل غلط نشستن روی صندلی است.

کاربران درباره این دوره چه می‌گویند؟

آماده شروع این دوره هستی؟

پیمایش به بالا