معرفی خدمات و محصولات ارگونومی شرکت فیت ارگو - فیت ارگو

معرفی خدمات و محصولات ارگونومی شرکت فیت ارگو

گروه فیت ارگو

به اشتراک گذاری این مطلب

خدمات و محصولات ارگونومی

گروه فیت ارگو ارائه دهنده خدمات و محصولات ارگونومی در کشور می باشد. اینکه خدمات ارگونومی در کنار محصولات ارگونومی قرار گرفته خوب است. یعنی تیمی از متخصصان ارگونومی در کنار محصولات حضور دارند و می توانند مسائل ارگونومی را تجزیه و تحلیل کنند.

ارگونومی چطور مفید واقع می شود؟

ارگونومی، دانشی چند رشته‌ای است که اطلاعات مربوط به ظرفیت‌های هر انسان (توانایی‌ها، محدودیت‌ها و ظرفیت‌های فیزیکی و روانی) را گردآوری کرده است. و آنها را در طراحی مشاغل، محصولات، سیستم‌های در ارتباط با انسان، مکان‌های کار و تجهیزات، با هدف پیشگیری از بروز مسائل و مشکلات و آسیب‌های مربوط به سلامت و بهبود و بهینه‌سازی‌ کارایی، بهره‌وری و کیفیت به کار می‌برد. به عبارتی دیگر این علم با ارزیابی قابلیت‌ها و محدودیت‌های انسان (بیومکانیک و آنتروپومتری)، استرس‌های کاری و محیطی (فیزیولوژی کار و روانشناسی صنعتی)، نیروهای استاتیک و دینامیک روی بدن انسان (بیومکانیک)، احتیاط (روانشناسی صنعتی)، خستگی (فیزیولوژی کار و روانشناسی صنعتی)، طراحی و آموزش و طراحی ایستگاه کاری و ابزارها (آنتروپومتری و مهندسی)، سر و کار دارد.

شرکت خدمات تخصصی ارگونومی فیت ارگو

شرکت خدمات تخصصی ارگونومی Fitergo با داشتن کادری متخصص به ارائه خدمات و محصولات ارگونومی متناسب با نیاز جامعه می پردازد. گروه فیت ارگو با سرلوحه قرار دادن شعار “حس خوب راحتی با طعم ارگونومی” به بررسی نیازهای جامعه در حیطه ارگونومی می پردازد. و با ارائه خدمات و محصولات متناسب با نیاز جامعه در صدد رفع مشکلات است. مهمترین قسمت کار فیت ارگو تولید و ارائه محصولات ارگونومیک است. تیمی از متخصصان ارگونومی نیازهای کاربران رایانه را شناسایی کرده اند. جهت رفع این نیازها با همفکری جمعی از متخصصان مکانیک، ارگونومی و طراحان صنعتی، به تولید محصولات فناورانه اقدام کرده ایم. خدمات و مشاوره های ارگونومی در کنار محصولات میتواند بیشتر مفید واقع شود.

برای دیدن مقاله ارگونومی اداری و کاری کلیک کنید

مطالب بیشتر

اسکرول به بالا