مزایای استفاده از بالشتک دنبالچه - بالش زیرنشیمنی طبی - ایرینگ طبی فیت ارگو

مزایای استفاده از بالشتک دنبالچه

admin-ajax

به اشتراک گذاری این مطلب

بالشتک دنبالچه. کوکسیکس(Coccyx ) یا دنبالچه، استخوانی در انتهای ستون فقرات شماست. درد کوسیکس (coccydynia) می تواند در نتیجه سقوط، شکستگی، جابجایی، زایمان، تومور یا یک علت غیر قابل شناسایی باشد. درد  دنبالچه می تواند شدید باشد و توانایی فرد برای نشستن، پیاده روی، کار و عملکرد در زندگی روزمره را محدود  کند. یکی از راه های کاهش درد دنبالچه استفاده از یک بالشتک زیرنشیمنی است. طراحی خاص این نوع بالشتک ها، فشار در ناحیه دنبالچه را کاهش داده و درد را تسکین می دهد. در ادامه نحوه استفاده از این محصول و مکانهایی که می توان از آن استفاده کرد را ذکر می کنیم.

بالشتک دنبالچه
بالشتک دنبالچه

 استفاده از بالشتک دنبالچه در همه جا

اگر بتوانید از زیرنشیمنی دنبالچه در ماشین، خانه، محل کار و در هر جای دیگری که نیاز دارید بنشینید، استفاده کنید درمان درد دنبالچه موثرتر خواهد بود. شما می توانید چند بالشتک ارزان قیمت را خریداری کنید. یا یکی را انتخاب کنید که می توانید در سفر و در همه جا مورد استفاده قرار دهید.
•  انطباق، یک موضوع کلیدی برای درمان درد دنبالچه شما با استفاده از بالشتک است.
•  توجه داشته باشید که یک بالش زیرنشیمنی  ممکن است برای تمام زمینه ها مناسب نباشد.  به عنوان مثال، در حالی که شما در ایستگاه خود نشسته اید، یک بالشتک دنبالچه  ممکن است مفید باشد، اما در هنگام رانندگی آن ممکن است موثر نباشد. سعی کنید از یک ایرینگ طبی در موقعیت های مختلف استفاده کنید تا متوجه شوید در کدام موقعیت بهترین تاثیرگذاری را دارد. دقت کنید که ایرنگ طبی شاید گاهی اوقات بتواند مثل زیرنشیمنی دنبالچه عمل کند.

برای اینکه از این مطلب حداکثر بهره برداری را داشته باشید، مطالب زیر را هم بررسی کنید.

برای دیدن محصولات مرتبط با بالشتک نشیمن طبی کلیک کنید.

برای خرید زیرنشیمنی طبی همین الان کلیک کنید.

برای اطلاع از نحوه تولید محصولات ارگونومیک کلیک کنید.

 

منتظر ادامه مطلب در روزهای آینده باشید…

 

 

 

مطالب بیشتر

اسکرول به بالا