شرکت خدمات تخصصی ارگونومی Fitergo - فیت ارگو

شرکت خدمات تخصصی ارگونومی Fitergo

شرکت فیت ارگو

به اشتراک گذاری این مطلب

شرکت خدمات تخصصی ارگونومی Fitergo. ارگونومی، دانشی چند رشته‌ای است که اطلاعات مربوط به ظرفیت‌های هر انسان (توانایی‌ها، محدودیت‌ها و ظرفیت‌های فیزیکی و روانی) را گردآوری کرده است. و آنها را در طراحی مشاغل، محصولات، سیستم‌های در ارتباط با انسان، مکان‌های کار و تجهیزات، با هدف پیشگیری از بروز مسائل و مشکلات و آسیب‌های مربوط به سلامت و بهبود و بهینه‌سازی‌ کارایی، بهره‌وری و کیفیت به کار می‌برد. به عبارتی دیگر این علم با ارزیابی قابلیت‌ها و محدودیت‌های انسان (بیومکانیک و آنتروپومتری)، استرس‌های کاری و محیطی (فیزیولوژی کار و روانشناسی صنعتی)، نیروهای استاتیک و دینامیک روی بدن انسان (بیومکانیک)، احتیاط (روانشناسی صنعتی)، خستگی (فیزیولوژی کار و روانشناسی صنعتی)، طراحی و آموزش و طراحی ایستگاه کاری و ابزارها (آنتروپومتری و مهندسی)، سر و کار دارد.

شرکت خدمات تخصصی ارگونومی Fitergo

شرکت خدمات تخصصی ارگونومی Fitergo با داشتن کادری متخصص به ارائه خدمات و محصولات ارگونومی متناسب با نیاز جامعه می پردازد. گروه فیت ارگو با سرلوحه قرار دادن شعار “حس خوب راحتی با طعم ارگونومی” به بررسی نیازهای جامعه در حیطه ارگونومی می پردازد. و با ارائه خدمات و محصولات متناسب با نیاز جامعه در صدد رفع مشکلات است. مهمترین قسمت کار فیت ارگو تولید و ارائه محصولات ارگونومیک است.

پشتی های ماساژور و پکیج موس پد و زیرآرنجی ارگونومی  از مهمترین محصولات هستند. ارزش افزوده گروه فیت ارگو ارائه خدمات و آموزش در کنار محصول است. دوره آموزشی نحوه صحیحی نشستن بسیار کمک کننده است در کنار محصولات. همچنین همه محصولات دارای ۶ تا یک سال ضمانت هستند. ۷ روز هم ضمانت بازگشت وجه وجود دارد.

برای اینکه مطالب این مقاله بیشتر مفید واقع شود موارد زیر را مرور نمائید.
برای خواندن مقاله ارگونومی در طراحی اینجا کلیک کنید.
برای دیدن خدمات ارگونومی در شرکتها اینجا کلیک کنید.

مطالب بیشتر

اسکرول به بالا