معرفی خدمات و محصولات ارگونومی گروه فیت ارگو - فیت ارگو

معرفی خدمات و محصولات ارگونومی شرکت فیت ارگو از زبان مصطفی وقاری مقدم

خدمات فیت ارگو

به اشتراک گذاری این مطلب

معرفی خدمات و محصولات ارگونومی گروه فیت ارگو

در این ویدئو به معرفی خدمات و محصولات ارگونومی گروه فیت ارگو پرداخته ایم. نحوه ایده پردازی و تولید نمونه های اولیه محصولات بیان شده است. در واقع گروه فیت ارگو یک شرکت فناور است. از طریق روش های علمی به بررسی و انالیز ارگونومی ایستگاه های کاری می پردازیم. بعد از آنالیز ایستکاه کاری و فراهم آوردن سایر مستندات به تولید محصولات ارگونومیک می پردازیم.

محصولات ارگونومی

معرفی خدمات و محصولات ارگونومی گروه فیت ارگو پشتی های ماساژور و پکیج موس پد و زیرآرنجی ارگونومی از مهمترین محصولات هستند. ارزش افزوده گروه فیت ارگو ارائه خدمات و آموزش در کنار محصول است. دوره آموزشی نحوه صحیحی نشستن بسیار کمک کننده است در کنار محصولات. همچنین همه محصولات دارای ۶ تا یک سال ضمانت هستند. ۷ روز هم ضمانت بازگشت وجه وجود دارد.شرکت خدمات تخصصی ارگونومی Fitergo با داشتن کادری متخصص به ارائه خدمات و محصولات ارگونومی متناسب با نیاز جامعه می پردازد. گروه فیت ارگو با سرلوحه قرار دادن شعار “حس خوب راحتی با طعم ارگونومی” به بررسی نیازهای جامعه در حیطه ارگونومی می پردازد. و با ارائه خدمات و محصولات متناسب با نیاز جامعه در صدد رفع مشکلات است. مهمترین قسمت کار فیت ارگو تولید و ارائه محصولات ارگونومیک است.

خدمات ارگونومی

مشاوره آنالیز ایستگاه کاری و نحوه درست نشستن از مهمترین ها هستند. البته مشاوره رایگان پیشگیری از کمردرد هم بسیار مفید است. البته مشاوره پیشگیری از کمردرد با رویکرد ارگونومی. در واقع رویکرد ما این است اگر ایرادات اساسی در ایستگاه کاری شما وجود داشته باشد، حتی محصولات ارگونومی هم نمیتوانند کمکی بکنند.

مشاوره پیشگیری از کمردرد

حتما شما هم بارها و بارها تجربه کردین یا بین اطرافیانتون دیدین که وقتی کسی دچار آسیب اسکلتی عضلانی نظیر کمردرد، گردن درد، درد پا، دست، شانه و … میشه، اولین کاری که انجام میده به دنبال کسب اطلاعات برای خلاص شدن از شر اون آسیبه. معموله فرد این اطلاعات رو از طریق سرچ در گوگل و یا از طریق دوستان و آشنایان و افرادی که قبلا به اون آسیب دچار شدن کسب میکنه. و معمولا هم همه اطلاعات در مورد مداوا و اقدامات درمانی است و کمتر کسی در خصوص ریشه مشکل و اینکه چرا فرد دچار آسیب اسکلتی عضلانی شده صحبت میکنه. اتفاقی که میوفته شما یا اون فرد با انبوهی از اطلاعات مواجه میشید که خیلیاشون تجربه شخصی افراد مختلف در مورد اون آسیبه که شاید اون اطلاعات فقط به درد خود اون فرد بخوره و برای شما مفید واقع نشه.

 

 

محصولات ارگونومی برای این طراحی شده اند که اعضای بدن شما به اجبار در بهترین حالت قرار بگیرند. بدون آنکه شما انرژی مصرف کنید. این علمی است برای پیشگیری از بیماری های اسکلتی عضلانی.

محصولات فیت ارگو با طراحی های به روز و دقیق مطابق با استاندارد در خدمت سلامتی شماست.

مطالب بیشتر

اسکرول به بالا