آموزش اصول ارگونومی کار با کامپیوتر در کارخانه اکسید منیزیم (جلسه دوم)

آموزش اصول ارگونومی کار با کامپیوتر در کارخانه اکسید منیزیم (جلسه دوم)

www.Fitergo.ir

به اشتراک گذاری این مطلب

آموزش اصول ارگونومی کار با کامپیوتر در کارخانه اکسید منیزیم (جلسه دوم)

در روز دوم کلاس ارگونومی کار با کامپیوتر در کارخانه اکسید منیزیم سربیشه گروه فیت ارگو اصول ارگونومی کار با کامپیوتر را به صورت تئوری و عملی به کارمندان این کارخانه آموزش دادند ، و در پایان کلاس به هر کدام از کارمندان، موس پد ارگونومیک و تکیه گاه ارگونومیک موس و کیبورد تحویل داده شد تا بتوانند کار های خود را با رعایت اصول ارگونومی کار با کامپیوتر و همچنین با ابزار های ارگونومیک که توسط شرکت فیت ارگو ساخته شده است انجام دهند.
مدرس : مصطفی وقاری مقدم کارشناس ارشد ارگونومی

 

شما می توانید نمونه کلاس های برگزار شده را مشاهده نمایید :
 کارخانه اکسید منیزیم (جلسه اول)
سازمان همیاری شهرداری استان خراسان جنوبی
شرکت تخصصی خدمات و محصولات ارگونومی فیت ارگو با داشتن کادری متخصص ، با ارائه خدمات و محصولات ارگونومی مشاور سازمان ها در زمینه ارگونومی اداری و ارگونومی کار با کامپیوتر می باشد. برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی در زمینه ارگونومی اداری و ارگونومی کار با کامپیوتر، مشاوره های حضوری و تلفنی ارگونومی، ارائه محصولات ارگونومیک از قبیل پشتی های طبی ماساژوردار ارگونومیک، موس و موس پد ارگونومیک و زیر آرنجی ارگونومیک از جمله خدمات گروه فیت ارگو می باشد.
تماس مستقیم با ارگونومیست مصطفی وقاری مقدم، کارشناس ارشد ارگونومی از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران – ۰۹۳۹۲۸۷۱۱۸۳
لطفا نظرات و انتقادات خود را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید یا برای اطلاع بیشتر از محصولات و روند کاری شرکت با شماره ی زیر تماس بگیرید :
۳۲۲۲۲۰۷۱۶

مطالب بیشتر

اسکرول به بالا