هیچ گونه امکانات ساخت و تولید برای تجاری سازی محصولات خود نداریم - فیت ارگو

هیچ گونه امکانات ساخت و تولید برای تجاری سازی محصولات خود نداریم

هیچ گونه امکانات ساخت و تولید برای تجاری سازی محصولات خود نداریم

به اشتراک گذاری این مطلب

هیچ گونه امکانات ساخت و تولید برای تجاری سازی محصولات خود نداریم
هیچ گونه امکانات ساخت و تولید برای تجاری سازی محصولات خود نداریم

 

مصطفی وقاری مقدم  مخترع بسیجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ضمن معرفی خود اظهارداشت:  کارشناس ارشد ارگونومی از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران، کارشناسی بهداشت حرفه ای را در سال ۱۳۸۸ از دانشگاه علوم پزشکی مازندران گرفتم.

 

وی با بیان اینکه طرح ما به طور کلی طراحی و ساخت محصولات ارگونومیک می باشد عنوان کرد: یعنی محصولاتی که باعث کاهش ناراحتی های اسکلتی عضلانی در محیط های کاری و افزایش راحتی و راندمان کار می شود.

 

وقاری مقدم بیان داشت: آرم پد ارگونومیک یک نمونه از وسایل اختراعی من می باشد. همچنین در حال بومی کردن ماوس های ارگونومیک متناسب با ابعاد دست کاربران ایرانی هستیم.

 

وی در مورد حمایت های بسیج از پژوهشگران گفت: باید از بسیج علمی پژوهشی سپاسگزاری کرد چرا که با تمام توان و با روحیه ی جهادی و بسیجی در حال کمک و حمایت از مخترعین و مبتکرین جوان هستند.

 

این جوان مبتکر عنوان داشت: عامل موفقیت هرکسی انگیزه، هدف گذاری و تلاش در جهت رسیدن به اهداف می باشد. البته مطالعه و تخصص و گردآوری تیم هم دل در این راستا هم عامل کلیدی است.

 

وی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی یعنی  اینکه ابتدا باید خدمت به خلق و رضای خدا را مد نظر قرار بدهید. اگر این کار رانجام دادید و این تفکر را داشتید مادیات و ثروت خود به خود به سراغ شما می آید.

 

وقاری با بیان اینکه بسیج باید از ابتدای ایده تا تجاری سازی و فروش محصول نوآورانه در کنار مبتکرین جوان باشد افزود: حتما بسیج و سپاه اگر بخواهند می توانند این کار را انجام بدهند چرا که بسیاری از پروژه های کلان کشور را این نهاد انجام می دهد.

 

وی با بیان اینکه مهمترین مشکلات در واقع محرومیت استان خراسان جنوبی است گفت: ما هیچ گونه امکانات ساخت و تولید برای تجاری سازی محصولات خود نداریم و مجبوریم از استان های تهران، اصفهان و مشهد کمک بگیریم.

 

این مخترع جوان بیان داشت: همچنین کمک های مالی برای مخترعین واقعا پایین است و با این هزینه ها نمی شود محصول تجاری کرد. بانک ها هم که فقط شعار می دهند.

وی با بیان اینکه یک فرد بسیجی روحیه ی جهادی دارد افزود: یک بسیجی هدف اصلی اش خدمت به خلق و رضای خداست.  باید مشکلات مردم و جامعه خود را برطرف کنیم.

وقاری خطاب به مسئولین تاکید کرد: نباید کاری کنیم که جوانان به فکر خروج از کشور باشند. باید تمام امکانات و نیروهای مخلص کشور را در این راه بسیج کنیم.

 

مطالب بیشتر

اسکرول به بالا