مشاوره ارگونومی اداری - فیت ارگو

مشاوره ارگونومی اداری

مشاوره ارگونومی اداری

به اشتراک گذاری این مطلب

مشاوره ارگونومی اداری

مشاوره ارگونومی اداری. گروه فیت ارگو با داشتن کادری متخصص در حیطه خدمات و محصولات ارگونومی فعالیت می کند. گروه فیت ارگو رسالت خود را پیشگیری از آسیب های اسکلتی عضلانی در محیط های کاری و زندگی میداند. و امید دارد که با انجام خدمات خود بتواند محیط کاری و زندگی سالم تر و بانشاطی را برای مردم جامعه به ارمغان بیاورد.

مشاوره اصول ارگونومی کار با رایانه

ما تحقیق کردیم و میدونیم شما کاربر عزیز رایانه ساعت های طولانی رو بدون وقفه در حال نشسته سپری می کنید. و میدونیم که اگر اصول درست نشستن رو ندونید و از میز و صندلی های غیراستاندارد استفاده کنید قسمت تحتانی کمر، پشت، گردن و بازو ها و مچ دست و بعضا پشت ران و ساق پا دچار خستگی و درد میشه. همچنین با تحقیقاتی که انجام دادیم متوجه شدیم که ۹۱ درصد افراد پشت میز نشین، اطلاع چندانی از اصول درست نشستن و نیز اصول ارگونومی کار با رایانه ندارند.  در بیشتر سازمان ها و نیز اغلب افراد بدون در نظر گرفتن ابعاد آنتروپومتری و نیز اصول ارگونومی، میز و صندلی هایی تهیه میکنند که متناسب با ابعاد بدنی کاربران نیستند و حداقل استانداردهای ارگونومی را ندارند.

مشاوره ارگونومی کار با کامپیوتر

شما باید قبل از انجام مشاوره، ـآنالیز تجهیزات ایستگاه کاری، مشاوره اولیه را انجام دهید. کار ما برای انجام مشاوره راحت تر خواهد بود. در این مرحله تیم ما به شما کمک خواهد کرد که صندلی خود را متناسب با ابعاد بدنی خود و نیز باتوجه به ارتفاع میز خود تنظیم کنید. نحوه درست نشستن و چیدمان اصولی ابزار محیط کار(ماوس و کیبورد، موقعیت مانیتور، تلفن و…) به نحوی که کمترین فشار به سیستم اسکلتی عضلانی شما وارد بشه رو بهتون خواهیم گفت. و تکنیک هایی رو به شما خواهیم گقت که با استفاده از اون بتونین بدون هزینه صندلی خودتون رو تبدیل به یک صندلی ارگونومیک استاندارد کنید.

 

مطالب بیشتر

اسکرول به بالا